Velikost L
Barva Deep Lake
Rám ALUXX-Grade Aluminum, 12x142mm thru-axle, disc, flip chip dropout
Vidlice Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer, 12mm thru-axle, disc
Řídítka Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm
Gripy cork tape with gel
Představec Giant Contact, 8-degree
Sedlovka Giant D-Fuse, alloy, 14mm offset
Sedlo Giant Approach
Řazení Shimano GRX RX-400, 2x10
Přesmykač Shimano Tiagra
Přehazovačka Shimano GRX RX-400
Brzdy Shimano GRX RX-400 hydraulic, Giant MPH rotors [F]160mm, [R]160mm
Brzdové páky Shimano GRX RX-400 hydraulic
Kazeta Shimano HG500, 11x34
Řetěz KMC X10 with Missing Link
Kliky FSA Omega Adventure, 32/48
Středové složení FSA Mega EXA, press fit
Ráfky Giant S-X2 Disc wheelset
Náboje Giant S-X2 Disc wheelset
Dráty Giant S-X2 Disc wheelset
Pláště Giant CrossCut AT 2, 700x38c, tubeless
Doplňky tubeless prepared, 53mm max tire size in "long" flip chip position, 42mm max tire size in "short" flip chip position
NOVÁ
GENERACE MODELU REVOLT S HLINÍKOVÝM RÁMEM A KARBONOVOU VIDLICÍ PŘINÁŠÍ
MOŽNOST ZMĚNY ROZVORU KOL A TAKÉ MOŽNOST POUŽITÍ TELESKOPICKÉ SEDLOVKY.
TENTO LEHKÝ A VŠESTRANNÝ GRAVEL BIKE BUDE DOKONALÝM NÁSTROJEM K
PROZKOUMÁNÍ SILNIC A CEST, O KTERÝCH JSTE VŽDY PŘEMÝŠLELI, ALE NIKDY PO
NICH NEJELI.
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
Hliníkový rám s moderní geometrií
Lehký
hliníkový rám ALUXX spolu s celokarbonovou vidlicí perfektně kombinují
tuhost pro co nejvyšší efektivitu šlapání a poddajnost pro vysoký
komfort. Geometrie rámu kombinuje vytrvalostní jízdní pozici s kratší
zadní stavbou pro precizní ovládání, hbitost a perfektní kontrolu nad
kolem. Delší reach (tj. vodorovná vzdálenost od středu kola ke středu
horní části hlavové trubky), kratší představec a nižší střed zlepšují
stabilitu v hrubším terénu.
Vysoký komfort
Nový rám má níže
umístěné sedlové vzpěry menšího průměru pro ještě lepší pohlcování
nárazů a vibrací. K vyššímu komfortu pomáhá také speciálně tvarovaná
sedlovka D-Fuse a řídítka Contact XR D-Fuse – obojí společně funguje
jako systém a pod zátěží mírně pruží, ovšem bez snížení tuhosti při
zatáčení, stoupání nebo jízdě ze sedla (řídítka D-Fuse nejsou na modelu
Revolt 2).
Přizpůsobení kola podle terénu
Důležitou inovací
jsou tzv. flip chip zadní patky, které umožňují měnit rozvor kola.
Kratší rozvor přináší vyšší "hbitost" kola, nastavení na delší rozvor
zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech a současně zvětšuje prostor
pro zadní plášť (až na 53 mm). Nový rám umožňuje také volbu typu
sedlovky (díky speciálnímu adaptéru), takže se dá použít buď "pružící"
sedlovka Giant D-Fuse nebo standardní kulatá sedlovka 30,9 mm – díky
tomu rám umožňuje použití teleskopické sedlovky.